Translate

Translate

8 Ekim 2013 Salı

Pinterest bereketi!

 

       Selamlar,
       Günler kısaldıkça, karanlık günler yaklaştıkça buradakileri de alır bir telaş. Nasıl geçecek o uzuuun kış!!! Daha sonbahar bitmeden, kış panik atakları...
 
         Bu mevsim, İsveç'te psikolojik rahatsızlıkların tavan yaptığı zaman dilimidir. Günler kısaldıkça, gazetelerde intihar haberleri sıklaşır, adiden haberlere döner.

Eee... Biz ne yapacağız peki? Manevi destekleri hiç unutmadan, hobilere, projelere hız vereceğiz inşaallah.
Bu konuda Pinterestin ilhamları büyük elbette. "Rag-rug" adı altında pin´lediklerimden özenip hadi bir deneyeyim dedim.
Secondhand, ikinci el demek. İki çeşit ikinci el mağazaları var Stockholm'de. Birincisi; geliri bir hayır kurumuna bağışlanan, ikincisi; gelirinin bir kısmı ilk sahibine verilen. Benim evimin yakınlarında birinci türden bir Secondhand var. Çok enteresan tablolar, elişleri ve diğer malzemeleri oralarda bulmak mümkün.




Ben oradan bir çift kişilik yorgan nevresimi alıp ince ince şeritler halinde yırttım. Onlardan elde ettiğim "çarşaf ip" ve ona uygun bir tığ ile başladım örmeye... Çok keyifli zira hızlı ilerliyor. Yani tam benlik. Bakalım beyenecek misiniz?


 Ben pembe olanı tuvalet paspası yaptım. Ama girişler için de güzel bir kilim olacağını düşünüyorum.











 
 İkincisine de başladım bakalım o nereye olacak ;)

Pin It

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder